What Every Good Marketer Knows

Het is een gekkenhuis geweest de afgelopen tijd – vandaar het totaal ontbreken van posts. Excuus daarvoor. Ik ga er vanuit dat dat de RSS-gebruikers onder jullie wellicht nog een poging wagen – thanks 🙂

Het betekent alleen niet dat er niet gelezen is de laatste tijd, integendeel. Er is een idee wat terug blijft komen. De hele discussie over open source marketing – waar ik overigens heilig in geloof. Alleen betekent dat dat de fundamentals onder het marketing-strategievormingsproces ook totaal zijn veranderd? Nee, zou ik zeggen. En de opmerking van Seth Godin blijft bij me terugkomen:

“Marketing is not an emergency. It’s a planned, thoughtful exercise that started a long time ago and doesn’t end until you’re done.”

Of is dit preken voor de eigen NIMA C parochie?!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s